En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

söndag 7 november 2010

Hemma igen, skönt avkopplad efter en långhelg i Kumla hos mamma o pappa.
Hanna har utnyttjat tiden väl och sysselsatt sin mormor och 'farfar'. Det går inte att få henne säga nåt annat än mormor och farfar. Oavsett vilka mor/far-föräldrar det gäller.

På fredagskvällen blev det ett dopp i badtunnan. 2 minus ute och 40 grader i tunnan.. Inte dumt!

På lördagskvällen strålade släkten samman på kyrkogården för att tända ljus och sen hem till mor & far för att äta gott och umgås! Precis så vill jag tillbringa allahelgons helgen!

En frostig morgon


Hanna gosar med Chelzie och Akilah

Hanna och morbror Anders (Onkel Hasse) läser veteranbörsen.


Kusin Linn och Yvonne

Minneslunden

Mamma och Yap på promenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar