En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

onsdag 3 november 2010

Om man inte provar får man aldrig veta..

På måndag nästa vecka ska det hållas seans på gästis i Blentarp... och under mitt motto 'Om man inte provar får man aldrig veta' så har jag anmält mig! Knäppt? Javisst! Men jag är alldeles för nyfiken för att låta bli!


Buh!

2 kommentarer:

  1. Let´s go... to night-vision-mode.
    Hälsa mormor.

    SvaraRadera
  2. Oups! Det hade jag aldrig vågat!! Men jag är väldigt nyfiken på att höra hur det var!
    Kram Helena

    SvaraRadera