En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

onsdag 24 november 2010

Tjuvstart

Erkänner att jag tjyvstartat lite med att advents pynta.. men jag får fint besök till helgen och jag vill att det ska vara klart då. Sen har jag lite att ta igen också eftersom allt var nerpackat i flyttlådor förra året!
Alltså är ljusstakarna & stjärnorna på plats, ljusslinga upphängd i ett träd och genast blir allt lite mysigare, lite snällare och trevligare! Jag har till och med bakat lussebullar och stoppat i frysen. Det ni!

Så nu går jag runt och myser och tänker på vilken stor julgran vi kan ha i år (jodå Jimmy, det ska vi!)

1 kommentar:

  1. Åh! Jag blir också snäll och mysig i advent! Ikväll åker vi mot Helsingborg (skärpning, Vädret) och imorgon vill vi föja med och hämta Hanna på dagis. Kram!

    SvaraRadera