En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

fredag 31 december 2010

Årets sista inlägg

Nu är vi 'hemma' i Kumla hos mor och far! Vi kom iväg i Tisdags så jag har fått några extra dagar här iallafall. I Onsdags var vi hemma och fikade hos min farmor och farfar. Ingen jul utan farmors rulle rån och pepparkaksgrisar (ser ut som noshörningar men det får man inte säga högt..)



Vi har haft en bonus julafton och spelat 'kul-klapp' spelet. Hanna har fått mängder av paket..



Både busat och myst med mormor och morfar.




Firandet av det nya året började idag i en pulkabacke med varmkorv och Mintuu! Skönt att vara hemma..





Nu är det bubbel i glasen och vi inväntar gästerna! Gott Nytt År!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar