En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

onsdag 1 december 2010

Ja se det snöar, ja se det snöar - det var väl roligt...Hurra....Eller?

Ja, det är jättefint. Ja, det är roligt för barnen. De barn som vill åka pulka alltså. Hanna vägrar.

Men fy så trist det är när det tar dubbelt så lång tid att ta sig till jobbet..om man nu tar sig till jobbet alls. Imorgon ser det dystert ut med snöstorm och varningar som bara garanterar framkomlighet på det större vägnätet... Jag bor inte ens i närheten av det större vägnätet. Självförvållat visserligen..  Ja ja.. Det ÄR vackert. Och roligt för barnen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar