En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

lördag 12 februari 2011

Vår-frossa

Kan inte låta bli att frossa i tulpaner..






..och längta efter att vårlökarna ska titta upp! Dessutom har jag bestämt mig för att så blommor i år. Om jag sår jättemycket så måste ju någonting av det lyckas.. .eller?


Mulberry Rose

Flitiga Lisa

Violer utanför Hannas fönster!
http://www.impecta.se/

 

2 kommentarer:

  1. Jag satte lökar i balkonglådan i förra lägenheten...
    Vet du vad som kom upp?
    Hyresvärden och sa att man inte fick ha balkonglådor... :-)

    - OnkiHasse

    SvaraRadera
  2. Haha! Tur vi inte har nån hyresvärd..

    SvaraRadera