En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

söndag 22 maj 2011

Jorå så att..

Detoxen går bra! Jag har klarat helgen och bara ätit (jordgubbar med kesella vanilj) och druckigt (vin till maten) det jag bestämt innan att jag skulle tilllåta. Det bästa av allt är att jag INTE känner för att springa iväg och köpa en stor chokladkaka det första jag gör imorgon (Marabou Sensation Strawberry Cheesecake.  Damn you Marabou. Damn you...) utan jag vill fortsätta! Hurra! Anar att jag är på rätt spår & det känns jätteskönt.

För övrigt har vi mest slappat i helgen. Jag & Hanna var i Malmö Folkets Park i Lördags medans J rastade motorcykeln. Resten av helgen har vi tillbringat hemma i trädgården.




5 kommentarer:

  1. Du är så braa, Ingelaa! :-)
    Jag bakade brownies idag så att min grupp kan fika imorrn i skolan. Jag har även fixat doggy bags till dem. Det blev några kakor över ändå så dem gick jag över till grannen med. Av princip har jag aldrig kakor i frysen.

    SvaraRadera
  2. Det blev väldigt fint på uteplatsen, tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Tack snälla båda! det enda som saknas på uteplatsen nu är lite sällskap. När kommer ni?

    SvaraRadera
  4. Ja, vad är klockan? Om du korkar upp rosévinet framåt 22? :)

    SvaraRadera
  5. Superfint på uteplatsen!!!!!

    SvaraRadera