En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

fredag 18 november 2011

Nice try...

Det här utspelades igår kväll när det var dags för Hanna att sova..

Hanna:  Mamma, jag vill sova i eran säng.
Jag: Nej, inatt får du sova i din egen säng.
Hanna (med gråt i rösten och darrande underläpp): Paaaappaaaaa! Mamma säger nej till mig! Paaaappaaaa, får jag sova i eran säng?
Jimmy: Nej, du får sova i din egen säng. (går sedan iväg)
Hanna (viskar): Mamma, pappa sa ja till mig..

Snacka om uträknande! Trodde inte det skulle börja så tidigt..


1 kommentar:

  1. Men du måste ju ha skrattat ihjäl dig!!!!! Så underbart - smarta, envisa, roliga...jäkla...unge.

    Kram
    Maria

    SvaraRadera