En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

lördag 5 november 2011

Knytteträff

Idag var vi på knytteträff i skogen utanför Sjöbo i ett strålande höstväder! Dagens uppgift var att samla saker till en hösttavla. Hannas fokus däremot låg på fikapausen. Efter fikat blev Hanna kissnödig och frågade var toaletten fanns. Hon tittade mycket misstroget på mig när jag förklarade att i skogen får man kissa bakom ett träd.. sedan gick hon för att leta efter toaletten. Efter en stunds letande fick det bli en kompromiss och blöjan åkte på istället. Lite klurigt detta..ska man ta med pottan ut nästa gång..??


Hannas skogstavla

Titta i lupp var intressant!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar