En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

tisdag 24 april 2012

Hört från Hanna

Senaste tidens Hanna citat samt lite bilder från helgens fest!


På dagis när Hanna sparkade en fotboll på en av pojkarna:

Fröken: Men Hanna, varför gjorde du så?
Hanna: För det är en knasboll! (Om hon menade pojken eller bollen är lite oklart..)

H: Mamma, får jag diska?
Jag: Vänta så ska jag bara plocka undan först.
H: Plocka undan? Vad är det för trams!

Jag: Varsågod Hanna!
H: Varsågod min sköna höna heter det faktiskt..

Lilly, Tyra, Hanna, Alva & Malcolm



1 kommentar:

  1. Roliga unge!

    Vilken superfin klänning Hanna har.

    Kram,
    Maria

    SvaraRadera