En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

fredag 11 maj 2012

Nu gör jag slut!

Jag har den senaste tiden haft ett väldigt osunt förhållande till godis.. Jag har svullat och tröstätit. Ni som känner mig vet varför. Det har ju så klart fått oönskade men väntade effekter i form av några extra kilon. Detta måste nu få ett slut och 3 kilo SKA bort. Nu! Nu finns det de som tänker varför bara 3, hon kan gott jobba bort några till, men nej, jag har bestämt en målvikt som jag trivs med och dom passar mig och min livsstil. Den insatsen som krävs för att få platt mage och välsvarvade armar vid 35+ är jag inte beredd att ge. 

Hela vägen till och i mataffären gick jag och tänkte "jag kan unna mig lite godis bara den här helgen också" sen kom jag på att så tänkte jag för 3 helger sedan också.. Så jag bestämde mig. Jag och godiset måste göra slut. Idag! Wish me luck..


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

  1. Yvonne Pettersson11 maj 2012 kl. 20:54

    Önskar dig lycka till, kämpar med samma sak!

    SvaraRadera
  2. Med din envishet är del en omöjlighet att misslyckas!

    SvaraRadera
  3. Good luck! Vill också, ska, tror jag, kanske... i morgon är det ju måndag.

    SvaraRadera