En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

måndag 25 mars 2013

Glad Påsk Zombie

I:  Hanna, på Tisdag är det påskfest på dagis, vill du klä ut dig då?
H: Jaaa! Jag ska vara läskig Zombie!
I: Jaha.. Fast det är påskfest o då brukar man ju klä ut sig Påskakärring.
H: Ja men då smyger jag in i mina Zombie kläder och skrämmer dem!

Okej.. Vad göra?? Linda in ungen i tyg trasor och låta henne gå som Zombie?? Kommer hon ångra sig när hon kommer dit?? Troligtvis inte om jag känner henne rätt..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar