En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

måndag 22 april 2013

När skaaa vi åkaaa??

Idag ska vi åka till Hörby badet. Det är simhallspremiär både för Hanna och Sam.. Hanna är mycket förväntansfull..och tjatig..och uppfinningsrik!

- Mamma, när ska vi åka?
- Vi ska åka halv tolv, och nu är klockan nio!
(försvinner iväg en stund)
- Mamma! Jag har ritat en ny klocka. Vet du vad den är? Den är halv tolv! Nu kan vi åka!

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 kommentarer:

  1. Haha, smart unge det där! ;) Här hemma kör Alice med "Mamma, egentligen är klockan halv tolv men du har inte lärt dig den på riktigt!".

    SvaraRadera