En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

måndag 13 maj 2013

Kvällsmys med arg Hanna och den riktiga rumpan.

- Mamma, jag vill göra en frestelse! (vet inte riktigt vad det är men hon skulle ha mjöl, kakao, röd karamellfärg, olja och strössel)
- Nej vi kan inte baka nu. Du ska snart gå o lägga dig.
- Ahhhhhh! Då visar jag dig rumpan! Den riktiga rumpan! Du är inte min bästa kompis längre o jag tänker aldrig lyssna på ditt trams! (stormar gråtandes ut ur köket)

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha!!!!! Jag har missat att det är den riktiga rumpan man ska visa......inte konstigt att jag inte får som jag vill....

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Hahah!! Tänk att Hanna har underhållit oss alla sen den dagen hon började prata med sina underbara kommentarer! :-) Kram Linn

    SvaraRadera