En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

onsdag 20 oktober 2010

Gunga

Sådär ja! I helgen skruvade Jimmy ihop gungställningen som nu kompletterar rutschkanan och sandlådan i trädgården. Bara en tidsfråga innan där står en stutsmatta och en pool misstänker jag.. huuuuu.... De är inte vackra, speciellt inteden gul-grön-oranga rutschkanan men det är bara att bita ihop, Hanna har ju roligt.

Egentligen tycker jag att det är lite trist att alla har sina egna gungor och sandlådor för det är väldigt tomt i våra lekparker. Tror vi har träffat andra barn i lekparken 2 gånger på hela sommaren. Men samtidigt är det ju skönt att ha när man själv vill hållas i trädgården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar