En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

onsdag 27 oktober 2010

Rusk mys

Vilket ruskväder det är idag.. Lite typiskt skånskt kan jag tycka..när det regnar från sidan och inga paraplyer i världen hjälper. Men det är en utmärkt anledning att tända en brasa och krypa ner i soffan med ett glas vin och min stickning!

Bara ett litet litet bekymmer...det är min tur att gå ut med hunden...

1 kommentar:

  1. Hmmmm.... Jag har tänt i brasan. Anders har varit här och badat bastu. Jag har inga hundar att gå ut med. Vad återstår ?????? Kanske ett glas rött kan man gissa. //Sören P

    SvaraRadera