En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

söndag 10 oktober 2010

Söndag kväll

Så var det söndagskväll igen! Sitter inne hos Hanna som inte vill somna i vanlig ordning. När jag säger åt henne att lägga sig ner och försöka sova så lägger hon sig och börjar låtsassnarka... Hmmm..
Det har varit en bra helg med kalas för Hanna som fyllde 2 i Fredags och idag var vi på 'Happy Feet' för andra gången! Den här gången gick det mycket bättre och hon var faktiskt med och dansade lite.. (hoppade o skuttade alltså)

Lite bilder från helgen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar