En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

söndag 20 februari 2011

Men då ska jag...!

Det här har varit en bra helg! Förutom att Jimmy fick en släng av kräksjuka igår kväll..  Många aktiviteter som föll Hanna i smaken, Tropikariet igår och Happy Feet idag. Hon har varit en solstråle hela helgen! Inget trams, inget bråk, inte ett spår av mini-diktatorn...

Jag inser ju att livet vore lite enklare om Hanna hade fler lek-kamrater, så kanske borde jag göra slag i saken och bjuda hit nån unge från dagis. En som verkar ha en trevlig mamma.. jag behöver kanske också lekkamrater... Japp! Så får det bli! Fast inte nästa helg för då har vi gäster på besök! Sen ska jag till Kina så då försvinner 2 helger....sen måste jag nog ha en lugn helg..och sen ska vi bort... men...i sommar! På semestern kanske? Då ska jag!

Hanna och Emma, Skånes Djurpark 2009

3 kommentarer:

  1. Emma och hennes trevliga mamma umgås gärna med er :-). Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Ja! Men bästa Emma och hennes super trevliga mamma bor ju så lååååångt bort.. Snyft.. Kan ni inte flytta hit? Allvarligt talat så måste vi komma och hälsa på snart..vi saknar er!

    SvaraRadera