En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

onsdag 6 april 2011

Tummen upp!

Igår vid middagen fick vi en liten inblick i hur det går till på dagis..

Hanna:  "Mamma, smaka på den" (pekar på en champinion på min tallrik)
Jag: Stoppar lydigt championen i munnen
Hanna: "Smakar gott?"
Jag: "Ja, den var god"
Hanna "Bra mamma!! (gör tummen upp)

2 kommentarer:

  1. Hej Ingela Pling! :)
    Tack för snäll kommentar på min blogg! Trevligt att kika in hos dig och få lite nyttig matpepp :)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Gullig hon e - och klok!! Kram Helena

    SvaraRadera