En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

onsdag 15 juni 2011

Fail!

- Jag önskar att jag inte hade bråkat med Hanna över ett paket kakor på Tempo igår...
- Jag önskar att jag inte hade frångått alla min principer och försökte muta henne med ovan nämda kakor för att få henne hoppa i badet...
- Jag önskar att jag inte hade ätit upp kakan framför näsan på henne när mut-tricket inte fungerade...
- Jag undrar hur alla pedagogiska super mammor orkar.. eller får de också meltdowns lite då och då?
- Sist men inte minst önskar jag att jag inte hade tagit fel tandkräms tub imorse. Den här tutti-frutti smaken var ingen höjdare..

1 kommentar: