En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

söndag 12 juni 2011

Min bästa unge

'Min bästa mamma' sa Hanna när jag nattade henne idag! Det värmde i hjärtat.. särskilt när nattningarna den senaste tiden (senaste halvåret..!) varit så bråkiga och stökiga med mycket bråk och tårar. Då var det väldigt skönt att hon som omväxling kröp ner i sängen utan protester, lyssnade snällt på sagorna och sedan somnade som en liten ängel!

Kanske var det lekstunden hemma hos Filippa & Elise som gjorde susen..? Jag fick dessutom en trevlig pratstund och god fika. Det tackar vi för! :)

Annars känner jag att jag inte är riktigt färdig med den här helgen..det känns som om det saknas en dag. Det kan väl inte vara måndag imorgon redan??


1 kommentar:

  1. Det var trevligt att pratas/lekas vid, det får bli fler gånger!
    Kul att ni har en blogg, jag som är så nyfiken av mig :-)
    Hoppas hon fick en massa ny energi idag! Filippa hostade hela natten och vaknade jätte snorig :-(

    Kram Frida och lekkompisarna

    SvaraRadera