En blog om mig och min familjs liv och leverne i Blentarp. Dess främsta syfte är att försöka krympa avståndet mellan Blentarp och Kumla och dela med oss av vår vardag till er som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja! Jag misstänker att det till största del kommer handla om Hanna men även lite annat som rör sig i mitt huvud. Vi får se!

Puss o Kram

Ingela

fredag 17 februari 2012

Vad betyder Shrek?

- Maamaaa.. Vad göör du?

- Jag hänger tvätt.

- Varför då?

- För att den är blöt.

- Varför är den blöt?

- För att jag har tvättat.

- Varför har du tvättat?

- För att det var smutsigt.

- Varför är det smutsigt?

- Ehh.. Därför! Sätt dig nu och titta färdigt på Shrek.

- Vad betyder Shrek?

- Det är ett namn. Han heter så.

- Varför då??

- Därför...

.....

- Mamma, vad betyder därför?


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar